Τετάρτη, 4 Απριλίου 2012

                             Η πρώτη μου προσπάθεια 

Γειά σας...τι μου κάνετε?Αυτή είναι η πρώτη μου γραπτή ανάρτηση στο blog μου κ είμαι πολύ ενθουσιασμένη...!!!Όπως ήδη μπορεί να έχετε μαντέψει το blog μου θα πραγματεύεται την ομορφιά των γυναικών κ οτιδήποτε σχετίζεται μ' αυτή!!! Απόψεις σχετικές με διάφορα καλλυντικά, αρώματα,ρούχατα πάντα...
Επίσης θα σας δείξω ότι γνωρίζω από μακιγιάζ, χτενίσματα ,φροντίδα μαλλιών κ επιδερμίδας....Είναι πολύ πιθανό να δείτε στο blog μου ακόμα κ απόψεις σχετικές με μαγειρική, βιβλία, ταινίες ολα τα θέματα π απασχολούν τις γυναίκες... :) Γιατί πως να το κάνουμε έχουμε πολυδιάστατη προσωπικότητα!!! :) 
Η αλήθεια είναι οτι δεν ξέρω από που να αρχίσω εξάλλου δεν είμαι επαγγελματίας οπότε θα ξεκινήσω από τα βασικά...από αυτά π ξέρω ήδη...!

Ελπίζω να βρεθούν κορίτσια π να έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με τα δικά μου κ να ξεκινήσουμε όλες μαζί ένα διαδικτυακό ταξίδι ομορφιάς κ φυσικά όχι μονο... ;) !!! ^_^


3 σχόλια: