Σάββατο, 21 Απριλίου 2012

^_^!!!...My 1st Haul Video!!!! ^_^

Σήμερα έφτιαξα και ανέβασα το πρώτο μου Haul video...!!!Είμαι πολύ ενθουσιασμένη...!!!Ελπίζω να σας αρέσει...η ποιότητα είναι η αλήθεια δεν είναι τέλεια.. :/ κ λυπάμαι γι αυτό ,σύντομα θα αγοράσω καινούρια κάμερα κ όλα θα φτιάξουν...
Εως τότε λίγη υπομονή...:D 
Σ αυτό λοιπόν το video δείχνω πράγματα που αγόρασα από ένα μαγαζί που λέγεται minimal και είχε πολύ οικονομικά πράγματα... :D και μερικά κομμάτια από Bershka & stradivarious....




Ορίστε μερικές φωτο...

  Εδώ δείχνω τα καλλυντικά που αγόρασα από το μαγαζί που λέγεται minimal και έχω μείνει 100% ευχαριστημένη μαζί τους...Για τα λεφτά τους είναι σούπερ...
-Τα μανό έκαναν 1,50€ το ένα και είναι τέλεια!!Στεγνώνουν αμέσως κ διαρκούν πολλές μέρες...!!
-To ρουζ έκανε 6,90€ που εμένα προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ,διότι είναι μεν ροζ-φούξια απόχρωση αλλά δίνει και έναν χρυσό τόνο και είναι απίστευτα όμορφο το αποτέλεσμα...Και η ποιότητά της είναι τέλεια!!!
-Η πούδρα έκανε 3,00€ και μύριζε πολύ ωραία... :)
-Η σκιά έκανε 2,00€ και μου άρεσε γιατί ήταν έντονη η απόχρωση της...
-Το κραγιόν το οποίο το λατρεύω(!!!!) έκανε 1,90€ κ είναι απλά ΤΈΛΕΙΟ!!!Η απόχρωση του είναι απίστευτη την έψαχνα αρκετό καιρό...!!
-Η χρυσόσκονη έκανε 3,00€ πολύ καλή τιμή προσωπικά κ πολύ ωραία κατασκευή...:D    
-H μπλούζα που φαίνεται από πίσω :P είναι από το ίδιο μαγαζί..Έκανε 15,00€ κ μόλις την είδα την αγόρασα!!Δεν τρελαίνομαι ιδιαίτερα για british prints αλλά η συγκεκριμένη μου έκανε κλικ..χαχαχαχα...
  
 -Τα παπούτσια είναι από το ίδιο μαγαζί και έκανα 28,00€ πάρα πολύ καλή τιμή κατά την γνώμη μου...Και είναι κ πανέμορφα!!!^^
 -Αυτή η τσάντα από το ίδιο μαγαζί έκανε 13,90€ ...
 -Αυτές οι φούξια γόβες είναι από τα Bershka...Και μου αρέσουν πάρα πολύ!!!Έκαναν 40,00€....Το φούξια γενικά είναι το αγαπημένο ου χρώμα καθετί φούξια μου αρέσει... ^^
 -Τέλος οι πλατφόρμες είναι από το stradivarious κ έκαναν 50,00€...Μόλις τις είδαν τις ερωτεύτηκα πραγματικά!!!<3
 Αυτά ήταν τα πράγματα που αγόρασα...Ελπίζω να σας άρεσαν κ περιμένω τα σχόλιά σας...
Πολλά πολλά φιλάκια!!!!
Να έχετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο...!!!

4 σχόλια:

  1. Οι φούξια γόβες είναι τόοοοσο sexy!! Ωραίο μπλογκάκι, είμαι η καινούρια σου follower!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kai emena m aresoun polu!!!euxaristw !!!xairomai p egines follower m...^_^ filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μια χαρά είναι η ποιότητα του βίντεο!
    1)ξέρεις να ψωνίζεις;)
    2)ερωτευτικά και τα 3 ζευγάρια παπούτσια <3
    3)έχω και εγώ το κίτρινο φωσφοριζέ μανό!εγώ έβαλα λευκή βάση για να μην διαφανίζει;)

    επίσης μόλις εγινα follower σου!

    φιλιά
    http://wwwlabellavitacom.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. euxaristw polu glukia mou!!!wraia skepsi (i vasi g to mano..;) )xairomai p egines follower m..egina k egw diki s.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή