Σάββατο, 9 Ιουνίου 2012

~Cute Bridal Nails~

Γεια σας beauty dolls μου!!!Τι κάνετε??? (^_^) Σ αυτό το video σας δείχνω πώς να κάνετε το μανικιούρ που είχα στο giveaway video...Είναι πάρα πολύ εύκολο!!!
Χρειάζεστε:
-Ένα base coat για να προστατεύσετε τα νύχια σας...
-Ένα άσπρο βερνίκι για να δημιουργήσετε το "γαλλικό" σχέδιο...
-Ένα ειδικό βερνίκι με λεπτό πινέλο και με στρασάκια για να δημιουργήσετε μια καλυπτική γραμμή εκεί που τελειώνει το γαλλικό
-Στρασάκια ή ό,τι άλλο διακοσμητικό θέλετε... :D
-Και ένα top coat για να διατηρήσετε το σχέδιο περισσότερο...
Το video...
Σας αρέσει???Θέλετε να κάνω και άλλα nails tutorial??Πείτε μου και ιδέες αν θέλετε... :))
Και δύο φωτογραφίες... ^_^

Ελπίζω να σας άρεσε!!!!
Φιλάκια πολλά!!!
!!!Λήδα!!!

5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα! :)
    Αυτά τα άτιμα τα αστεράκια όμως δεν μου κάθονται όσες φορές κι αν τα έχω δοκιμάσει, όσο καλά κι αν τα έχω κολλήσει την επόμενη μέρα (για να μην πω την ίδια) τα μισά έχουν φύγει.:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. na baleis base coat prin ta kolliseis kai meta perase apo panw 2strwseis top coat emena m eixan krathsei akrivws 7imeres..alla k na s fugei kapoio vale allo kane diatirisi diladi...k se manikiourista na pas to idio kanoun ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο σχέδιο! Σε 3 βδομάδες παντρεύομαι κι έτσι πήρα μια ιδέα.
    Είμαι το νέο σου μέλος, ελπίζω να έρθεις κι εσύ από το blog μου. Αυτή τη στιγμή έχω διαγωνισμό με κοσμήματα.
    http://www.beautyandthemist.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΣΧΕΔΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΛΛΑ Κ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ.... ΜΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΑ ΑΤΙΜΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο σχεδιάκι.Πολύ διακριτικό και κομψό.Αν θες πέρνα και απο το δικό μου http://nailsartgr.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή