Τετάρτη, 18 Ιουλίου 2012


!!How to:Μπουκλες με ισιωτικη+Ρομαντικο Updo(χτενισμα)!!

Kαλημέρα beauties μου!!!
Το σημερινό post αφορά το νέο μου video που έχει σχέση με τα μαλλιά και σας δείχνω πώς κάνω εγώ μπούκλες με την ισιωτική και ένα πάρα πολύ εύκολο και πανέμορφο χτένισμα(updo) ...Τα videakia αυτά τα έχω τραβήξει εδώ και αρκετές μέρες αλλά τώρα μπόρεσα να τα ανεβάσω οπότε ... :) 
Το έχω παραμελήσει λίγο το blog μου τελευταία αλλά κάνω ότι μπορώ,και αυτό γιατί και η προσωπική μου ζωή ζητάει την προσοχή μου και δεν προλαβαίνω να κάνω ότι ακριβώς θα ήθελα...
Ελπίζω να δείξετε κατανόηση από τέλος του καλοκαιριού θα είμαι πολύ πιο προσηλωμένη σε σας... Πώς κάνετε εσείς τα μαλλιά σας μπούκλες??Και τι χτενίσματα προτιμάτε για το καλοκαίρι?? :))
Πολλά Πολλά Φιλάκια!!
!Λήδα! <3

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα απο το mystickland<3
    Είμαι καινούρια φίλη και ελπίζω να τα λέμε συχνά..
    Ωραίο βιντεάκι..κάπως έτσι κάνω και εγω τα μαλλιά μου μπούκλες.Είμαι τυχερή βέβαια που είναι σπαστά οπότε δεν με δυσκολεύουν ιδιαίτερα..:)
    Μου αρέσει πολύ η ιδέα που έδωσες στο τέλος..Το βρίσκω πολύ εύκολο και γρήγορο τρόπο να αναβαθμίσω το χτένισμα μου..Ευχαριστώ...
    xxx
    (mystickland.blogspot.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xairomai polu p s arese... :) nai eisai tuxeri p exeis spasta mallia s auto to thema... :) Filakia!!! <3

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. ^_^ xairomai!!!nai einai polu eukolo.. :)thelw genika deixnw eukola xtenismata p na sas voleuoun na ta ftiaxnete... :D

      Διαγραφή